Nackkrage

Att en sådan krage kan underlätta så mkt. Den kommer bli min nya bästa kompis. Den ger värme och stöd, precis som vänner gör! Är det inte fantastiskt så säg... ;-)Nackkrage

Just nu sitter jag hemma hos Davids föräldrar och spelar Fia med knuff på blip.se. Föräldrarna åkte till stan en sväng, och David är ute i garaget med några som ska köpa crossen. Han vill nog inte sälja den egentligen, men nu är det som det är!

Och vet ni vad?! David har köpt en lägenhet! Coolt! En tvåa på samma gata som han redan bor på, 60 kvadrat har jag för mig den är på. Så den är ju bra mkt större än den han har nu.
Hans första projekt med lägenheten blir att renovera badrummet. Tänk, kakel, klinkers, golvvärme... Jag vet någon som kommer vara där oooofta... ;-) Aja, hur som helst så tror jag att det kommer bli kalasfint bara han får till den som han vill ha det!

Nu ska jag ta o vinna fia här... Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0