Ett försenat Tisdagstema v. 15

Jag trodde att tisdagstema hade påsklov förra veckan, så därför gick jag inte in något mer efter tisdagen. Men på onsdagen dök det upp ett försenat tema. Men, vad gör det att jag är en vecka sen? Bättre sent än adrig, right?

Temat vecka 15 var Skyltar

image476


Vad är då det "roliga" med denna skylt? Den ser ju inte mkt ut för världen. Jo, förstår ni, denna skylten fick jag av några kompisar i födesedagspresent för några år sedan. Den användes främst när jag, Joanna och Ida bodde i Umeå, och  hade varsinn skylt, fast med olika texter på då. Alltid bra att kunna skilja sina sovrum åt, eller hur ;-)
Nu står det dock i hyllan ovanför spisen, och fyller ingen direkt funktion. Men den är ändå lite rolig tycker jag :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, vill minnas att vi köpte en skylt som det stod "Soprum" på till Ida... *s*

2007-04-17 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0