Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har hållit ridlektioner "på riktigt" för första gången! Visserligen för knattar, men ändå... :-)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kan inte komma ihåg att jag gav några nyårslöften faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet iaf... :-P

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack o lov...

5. Vilka länder besökte du?
Inget

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Hehe.. Som god ekonomi?

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Hmm... ptja, 1/6 kändes rätt märkvärdigt då iaf, hämtade David på Arlanda då efter att han hade varit i Kanada... Jisses så nervös jag var!

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag har hållt mig kvar på en och samma utbildning i en termin, och jag är inte direkt på väg att sluta nu heller.. :-)

9. Största misstaget?
Hmm.. Kan inte komma på att jag gjort några enorma misstag i år faktiskt. Nåt har man väl säkert gjort, men det har jag lyckats förtränga isf...!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaäe, har ju varit sjukskriven för depression större delen av året, men nu är jag FRISK och mår bättre än på väldigt länge! :-D Annars så är det väl inget allvarligare än några småkrämpor, men det hör väl till.. :-P

11. Bästa köpet?
Hmm..  Har inte köpt så mkt speciellt  i år... Mat och några kläder är väl vad jag köpt... och en och annan födelsedagspresent. Lyktorna jag köpte till Davids pappa var fina och väldigt uppskattade, så det var väl ett bra köp antar jag :-)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm, det var nog mina stallskor som jag köpte för drygt 850 spänn. Som dessutom var ett rätt misslyckat köp. Nu ska jag försöka sälja eländet.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren flöt på så himla bra... Jag var skitnervös för att inte få studiemedel, men sen fick jag det utan att behöva överklaga alls. Jag kom in på skolan och jag trivs fantastiskt bra! Och så är det ju David såklart.. Den mest fantastiska killen någonsin.. :-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Haha känns som jag börjar varje svar med: Hmm... Men det är ju svårt :-) Menne... Ptjaa..Landslides egna låtar lär väl påminna mig om 2007 eftersom jag hört dom nu. Väldigt bra låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, life is gooood! :-)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat... hehe.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit cola! Hahahaha. Nej, men mer seriöst då... Oroat mig för sånt jag inte kunnat påverka, det hade jag kunna gjort mindre.

18. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Desperate Housewives, Ugly Betty, One tree hill, Private Practice

19. Något du önskade dig och fick?
Ja, en digitalkamera fick jag i julklapp! Sen så önskade jag mig ju väääldigt mkt att jag skulle komma in på skolan, och det gjorde jag ju med... :-)

20. Något du önskade dig men inte fick?
Jaa..antar väl det. Väluppfostrade katter hade ju varit trevligt... :-P Närå, men det finns väl alltid något man vill som man inte får.

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Bra fråga. Jag var i skolan iaf, och sedan träffade jag nog David på kvällen, har jag för mig! Kalas blev det inte förrän helgen efter.

22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre ekonomi skulle jag ju inte direkt lidit av, men samtidigt har året varit rätt bra så jag ska väl inte klaga.. :-)

23. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Slö, bekväm, mysig. Hehe. Har varit mkt mysbyxor, och en hel del stallkläder de senaste månaderna :-)

24. Vad fick dig att må bra?
David! Han får mig alltid att må bra. Och att jag är tillbaka i "hästbranchen" igen. Sen så har det varit riktigt trevligt att umgås med lillasyster med, tänk att vi blivit så pass vuxna att vi umgås som normala människor ;-)

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha vilken kändis jag var mest sugen på?! Jisses... :-) Okej, jag erkänner, Martin Stenmark var grym på Ladies Night.. Gav mersmak, hahah :-) Sen vore det ju inte fel med antingen McDreamy eller McSteamy... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0