Day 4

... och locket för örat sitter fortfarande i. Jag ska sova med revaxör inatt med, men gör det ingen skillnad ska jag ringa VC och kräva en spolning eller nåt. Haha. Att ha lock för örat i 4 dagar är inget jag önskar någon.

Jag är en olycksfågel! Varför ska jag alltid ha nåt besvär, eller ont nånstans? Kan man aldrig bara vara frisk och inte ha ont? Är det för mycket begärt? Eller är jag helt enkelt... vad heter det nu igen... meen nu fick jag minnesförlust... ni vet, när man tror att man är sjuk... öhhh... HYPOKONDRIKER! Är det det jag är? Eller känner jag bara efter för mycket? Kanske en kombination, jag vet inte. För jag känner säkert efter mer än vad jag borde, med tanke på axlarna, ryggen och handlederna, men samtidigt, har man ont så har man ju. Och det har jag ju. Känner man smärta när man är hypokondriker med? För isf kanske jag är en hypokondriker som känner efter för mycket?

Förvirrande.... Lika bra att sova

Kommentarer
Postat av: jonas

Det var märkligt vad länge det har suttit i nu :P
Hoppas att det går över med revaxör
Du hade pejl på låten du ^^ Den är riktigt bra

2007-03-01 @ 05:45:36
URL: http://theholysock.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tror du smittat mig via nätet, har lock till och från nu jag med. Känns som om man är avskärmad från världen. Hoppas det släpper snart :S

2007-03-03 @ 15:48:58
URL: http://teoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0