Brev från förr

När vi gick på lågstadiet hade vi en klassbrevlåda. Den tömdes varje fredag, och man blev alltid lika glad när man fick brev! Jag har kvar många av mina brev, och det är såå roligt att läsa dom :-)

Ta dom här till exempel:



"Hej Erika!
villkeet fint brev jag veljer 2 eler hur ja!
vem äri du säri ♥ ! Ska jag Bli brev kom pis
med dig. Skriv svar till
KARIN"

"Hej Erika hur mår du. jag mår bra.
vemm är din besta vem. vemm är du kär i.
jag är kar i två stycken. hälsningar Angelica"

"Hej Erika? hur mår Du jag mår bra.
jag ällskar att vara med dej. vet Du vad Madde
och jag bråka för att vi kende inte varandra."


"hej erika hur mår du jag mår bra. tack för dit
fina brev. Erika kom du ihåg den där kafe brygan såm
du fick av mej när jag fick vara med på jaga den
fick jag fick ijentligen inte je bårt jag skule bara
seja det Erika vet du väm jag tycker är snellast
i klassen det är -nu måste du vända blad -->
Jennie H och Madde H
Hej Då från Jenny F"

"skena Erika! hur mår du? Jag mår bra. Vem
är du kär i? Jag dansade 3 gånger med killar
på diskot. hur många dansade du?
Hej då från karin. skriv svar"

"HEJ! Hur mår du? Jag mår bra. Vilken
är din bästa mat? Vilken är din bästa sång?
Vilken är du kär i våran klass? Vilken är din bäste
vän? Jag vill ha dataspel, lego och kläder i
julklapp. Vad ill du ha? Åker du slalom?
Det gör jag. Längtar du efter jul?
SKRIV SVAR. FRÅN DANIEL Ö"

"Hej Erika! Hur mår du? Jag mår bra.
Vilken är du kär i? Tycker du att alla i
våran klass är snälla? Det tycker jag.
Vilken är din bästa kompis? HEJ DÅ FRÅN VÄND -->
THERESE L"



Hysterisk roligt! Och ni skulle bara se allt teckningar! Och även, det är ofta sånt parfymerat brevpapper, och lukten sitter fortfarande i! Jisses.... Detta var goda minnen :-)

Kommentarer
Postat av: joanna

haha var bara typ therese som kunde stava..men jenny f var ju roligast med kaffebryggaren haha men fick läsa flera gången inna ja fattade

2007-01-15 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0