Träning...

Jag ska strax åka o träna, och det är på tiden. Har inte tränat nu sen strax innan jul. Hemskt! Och det gör ju inte saken bättre att jag inte har nån lust alls att träna. Iiiiingen lust alls alltså. Ren motvilja! Jag vet inte riktigt vart denna motvilja kommer ifrån, men det är väl för att jag inte tränat på så länge. Antar jag. Och ändå har jag gått ner i vikt under julhelgen, helt fantastiskt. Inte många gram alltså, men ändå inte upp. Hallelulja. 3 kg ner sen allahelgona. Bättre långsamt än inte alls... ;-)

Ett och två, träna på....

Kommentarer
Postat av: Emma

DU är duktig du!
Själv har jag inte tränat sen jag bodde i kalix!

2007-01-10 @ 14:30:09
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: joanna

hehe grattis=)

2007-01-10 @ 14:35:42
Postat av: Eva

Du är duktig som ändå gåår och tränar, det gör inte jag.. suck!!! Borde!!!! Kroppen börjar säga till mig om det, men om jag ändå tyckte att det var roligt.. hm..

2007-01-10 @ 19:56:31
Postat av: jonas

Det var ett tag sedan jag var på gymet också :P
Har dock badminton som startat nu igen efter lovet ^^
Skall till atlantis idag och träna förhoppningsvis

2007-01-11 @ 10:08:03
URL: http://theholysock.blogspot.com
Postat av: Emma

Jaa katterna ska få vara hos mamma och leif då tror jag.. måste ju bli så! Jamen kan inte davids föräldrar ta katterna? Eller då blir det kanske trubbel med deras katt...

2007-01-11 @ 12:08:17
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0