Forsättningen på kvällen

Dennis kommer snart och plockar upp oss, vi ska åka på nån hemmafest hos någon av Davids kompis Mickes kompisar. Mmm, flummig, men så är det :-) Jag känner iaf ingen annan där än David, Dennis och Micke. Och Anna, Mickes tjej, om hon ska dit med, men det ska hon nog. Eller känner och känner, men vet vilka dom är iaf. Haha, vilken koll man har.

David säger dock att vi nog inte blir kvar där så länge, stackarn har ju inte sovit nåt nästan sen igårnatt. Han sov drygt en timme innan han åkte och jobbade igår vid 21, och vid 6 imorse hade han sovit en timme i lastbilen. That's it. Förstår om han vill åka hem tidigt. Jag är mest förvånad att han fortfarande är på benen. Hade det varit jag så hade jag stupat i säng för länge sedan, utan problem. Men David vill vara social, umgås lite med folket här hemma innan han sticker till utomlandet. Är ju bara 19 dagar kvar nu.... :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0