Det verkar lovande!

Har varit på Riddersberg idag igen, och kollat på treårsbedömning. I lunchpausen så gick jag runt och kollade lite, och träffade två tjejer som gick "min" utbildning, sista året. Jag pratade lite med dom, dom berättade om utbildnigen, lärarna, skolan, hästarna och annat. Enligt dom så är det väldigt lätt att komma in, vilket senare bekräftades av en av utbildningens lärare som jag träffade. Hon sa att det är 15 sökande på 20 platser, och att jag alldeles säkert kommer in så länge jag fyller antagningskraven, och det gör jag ju! (Grundläggande behörighet och hästerfarenhet). Det känns just nu som att det enda som står mellan mig och utbildningen just nu är om det blir för få sökande. Men, det känns rätt otroligt med, för förra året körde dom utbildningen med endast 5 elever. Och jag tror faktiskt inte att 10 av dom som sökt i år kommer tacka nej. Så, det verkar lovande!



Bildförklaring:

1. Stallet sett från parkeringen
2. Stallet sett från ridhuset (baksidan av stallet)
3. Utomhusboxarna (kortsidan av stallet)
4. Mitten på framsidan av stallet, kontorsingången
5. Stallgången ena sidan
6. Stallgången andra sidan
7. En del av insidan av ridhuset (det är såååå sjukt stort!!!)
8. Halva ridhuset
9. Andra halvan av ridhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0