Jag lär ju bli sjuk...

Anette sa idag; "Det finns ju en risk för att du kommer bli magsjuk nu."
Det händer grejer på fritids. Men eftersom de har nån typ av tystnadsplikt där så kan jag inte skriva i bloggen vad det handlar om. Not very nice iaf... Men med min otur så lär jag väl bli sjuk. Jag vill verkligen inte...

För övrigt så funderar jag på att bli konsult för PartyLite. Anette (samma som ovan) hade visning hos mamma igår, och herregud vilka fina grejer. Och så gott de luktar! My god. Tror det kan vara kul med sånna ljuspartyn. Men men, jag ska kolla intresse först. Så ni Sundsvalls- och Jönköpingsbor, säg till om det finns intresse för ljusparty. Jag lovar er att grejerna är underbara.

Kommentarer
Postat av: Emma

Uhh.. magsjuka :S Inte helt otippat på en förskola dock!

Ja jag har varit på 2 ljuspartyn. Synd bara det är så dyrt så man bara har råd att köpa nån liten skitgrej :(

2008-02-27 @ 11:34:26
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0