Irriterande!

Baaajs. Jag har fått mail från csn om att besked har kommit om studiemedel. Men tror ni kan jag läsa det?! Fan heller... saker ska ju inte vara enkelt...

Logga in på mina sidor och läs säger mailet.
Ja, jag loggar in mer personlig kod. Då går det visst inte att läsa meddelanden, utan för det så måste man logga in med e-legetimation/bank-id.
Anledningen till att jag sökt studemedel brevledes är att jag inte får min jävla bank-id att funka. Så, jag får väl ägna kvällen åt att bråka med tekniken då, så får vi se vad den säger... Skulle inte förvåna mig om jag får nej bara för att jag måste kämpa för att få beskedet. Haha.

Kommentarer
Postat av: Joanna

nej varför ska det gå enkelt någon gång ;)

2009-09-23 @ 21:37:13
Postat av: Joanna

men kan du inte gå in och kolla framtida utbetalningar på ditt konto då, isf ser du ju iaf du ska få pengar iaf

2009-09-24 @ 08:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0