Dag 12 - I min handväska (videoblogg!)

Detta var väl faktiskt ett av de få inlägg som jag sett fram emot! :P Egentligen skulle den lagts upp igår (jag har hamnat lite i otakt som ni säkert märker), men det väger jag upp genom att göra detta inlägg till en VIDEOBLOGG! Kors i taket, liksom.

Så, ni som undrar vad som finns i min handväska, ni får kolla på klippet nedan (eller klicka på länken HÄR om inte klippet nedan fungerar!)



(Nej, alltså, klart jag inte har katter i handväskan. Men det gick lixom inte att hålla dem borta från "inspelningen", även fast jag sprutade vatten på dem! Nyfikna skrällen, men söta... :) )

Kommentarer
Postat av: systern

Gör aldrig om det här igen!! Det är inte okej att videoblogga när man har en syster som har 0.02mbit i uppkoppling!!

2010-12-09 @ 22:40:25
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0