Dag 15 - Mina drömmar

..."The dreams in which I'm dying are the best I've ever had"...

Nej, nu ska vi inte vara sån.

Jag funderade först över vilken typ av drömmar jag ska skriva om. De drömmarna man har när man sover? Jag kan inte komma på något jag drömt på väldigt länge, förutom det jag drömde inatt. Men det passar sig inte att skriva om sånt på en öppen blogg... :P

Sen tänkte jag på att skriva om vad jag drömmer om rent generellt i livet. Det finns så mkt... Men samtidigt är allt egentligen en och samma sak, eller åtminstone så blir det en sak i slutändan. Det må låta fånigt... Men jag drömmer om ett lyckligt slut. Jag drömmer om känslan av bitarna i livet har fallit på plats, istället för känslan av att nån har stoppat ner bitarna i en dokumentförstörare, och att de inte ens kommer gå att pussla ihop med superlim och vilja av stål.

Jag drömmer om Dig. Men det kan jag ju inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0