Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Är det nån som egentligen behöver undra vad, eller snarare vem, som får mig att må bättre? Nej, det är nog inte så svårt att gissa. Min älskade ängel!

Nu är det ju iofs inte bara han som får mig att må bättre. Mamma, syrran och flertalet av mina vänner kan också göra undervärk. Och S med, verkligen, ska nämnas om någon.

Ska man istället nämna en "sak" eller en aktivitet som får mig att må bra (sluta tänka snusk Ann-Sofie!), då är det ju att få massage, att kolla på Greys Anatomy, eller att SOVA! (Och okej, jag erkänner väl då, det finns en viss annan aktivitet som kan få en att må bra med... Höhö!)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Fattar inte varför du tror att jag tänker snusk??? :O Dock kan jag komma på ett par aktiviteter ;)

2010-12-22 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0