Förvirrad eller?

Igår innan jobbet så var alltså jag och A och kollade till bilen, hackade bort lite is och sådär. Under tiden jag höll på med det så hade jag slängt in handväskan i bilen, för att slippa hålla i den eller ha den på backen.

Nu helt plötsligt så fick jag VÄRLDENS panikkänsla - jag har glömt handväskan i bilen! Oh my god! (typ). Det om slog mig sekunden senare var att den ju står precis framför mig på skrivbordet, och att jag dessutom burit den med mig både till och från A igår och idag och till och från affären med mer. Det är inte klokt vad hjärnan kan spela en spratt emellanåt.

För övrigt kom jag till jobbet sent idag. Sånt som händer. Mysig morgon ändå. Enda nackdelen (hrm) är att jag från igår knappt har någon röst. Hostar och låter som en annan krake, eller drake? Nåja. Finns ju för all del fördelar med det med, igår fick jag sitta och regga ÅF-avtal större delen av dagen, och idag sitter jag och besvarar mail. Men det är ändå drygt att inte har nån röst, man känner sig ju lite skum. Nåja, nu ska jag gå ner på Hemköp och köpa lite nyårsgotta att lyxa till med sista arbetsdagen på 2010. Återkommer senare med lite nyårslöften och årskrönika..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0