Söndagsnöje

Ja, jag har gjort denna flera gånger förut, fast en liiiite annan version. Denna hade lite fler frågor.

För er som inte vet:
1. Starta din vanliga spotify playlist
2. Välj shuffle
3. Bläddra en låt framåt och sätt in låtnamnet i fråga ett, bläddra en låt framåt och sätt in nästa låtnamn i fråga 2 osv osv
4. Fuska inte!


Will it be ok? When you got a good thing
How are you feeling today? Upp och hoppa!
How do your friends see you? Follow through
Will you get married? Gives you hell
What is your best friend’s theme song? Sugarcane
What is the story of your life? Smile
What was high school like? I won't say (I'm in love)
How can you get ahead in life? Run away
What is the best thing about your friends? We are golden
What is tonight going to be like? Same mistake
What is in store for the reminder of this weekend? Feels like home
What song describes you? Keep holding on
To describe your grandparents? Fix you
How is your life going? Club can't handle me
What song will they play at your funeral? Perfect
How does the world see you? Somebody to love
Will you have a happy life? Down to the river to pray
What do your friends really think of you? American honey
Do people secretly lust after you? Just the way you are
How can I make myself happy? Me and my guitar
What should you do with your life? Fight for this love
Will you ever have children? Imagine


Sammanfattning:
Mitt äktenskap kommer att ge mig ett helvete, vilket låter fantastiskt positivt.
The story of my life är att le, och det gör jag. Både en hel del äkta leenden, men det har även varit en hel del "falska" under en lång tid.
High school... I won't say I'm in love låter nog alldeles på pricken som mitt liv!
Nu tror jag inte att det blir "Same mistake" ikväll igen, men jag hade ju inte haft ngt emot en repris!
En "reminder of this weekend" - Feels lika home.. Ja, jobbet är ju som ett andra hem, och även A's lägenhet är som ett extra hem. Låter ju korrekt mao.
Club can't handle me? Hmm det visar sig väl på fredag det... Eller om det är jag som inte kan hantera "cluben" kanske!
Jag vet inte om jag och guitaren kan göra mig lycklig, men om någon annan spelar och jag får sjunga, då kan jag nästan garantera lycka.
Och barnen då... Inbillade barn, eller drömmer om barn? Tolkningsfråga helt klart. Det visar sig väl...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0