Blev du lurad idag?

Jag är skitdålig på aprilskämt. Jag är lättlurad, och jag kan dessutom inte hålla masken om jag ska försöka lura nån annan. Så jag är rätt neutral till det där med aprilskämt (förutom det faktum att jag är lättlurad då).

Jag erkänner att jag blivit lurad idag. En gång, såvitt jag vet. När man kom till jobbet hade de gjort en "avspärrning" och skrivit att de behandlat golven under natten, och att man därför ombads använda sånna där blå "tossor" på fötterna för att inte smutsa ner golven, eller nåt sånt. Och eftersom jag är en sån lydig och regelföljande arbetare så var det klart att jag tog på mig tossorna.

Hade faktiskt inte ens en tanke på att det var första april och att man ska luras och bli lurad idag. Jag hade väl för mkt annat i tankarna antar jag. Men det bjuder jag på! Jag var ju inte den enda som blev lurad iaf, jag får söka tröst i det :)

Så, blev du lurad idag? Eller har du lurat någon (lyckat eller misslyckat)?
Tell me! Nyfiken i en strut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0