Nu funkar statistiken igen!

Ett par dagar utan vettig besöksstatistik för bloggen, men nu är den tillbaka igen! Skönt, har känts lite tomt utan den. Även fast den egentligen gör varken till eller från. Men som sagt, det är ju kul att veta hur många besök man haft.

Aja, sak samma.

Ja, bilen. Jag var ju med pappa till hans kusin, the mekaniker Gert, och de stog där och jomla ett tag. De kom dock inte fram till nånting, såklart. Jag har därmot fått en "lånebil" som jag kan använda om det kör ihop sig, och det känns ju rätt skönt ändå. Nu är det tre veckor utan bil (really? Eller är det två? Känns som en evighet iaf), men man får väl på nåt vis ändå se det som tur i oturen att jag inte "behövt" jobba. Då hade det blivit betydligt mkt bökigare, det kan jag lova.

Nåja, nu ska jag roa mig med Big Brother Live ett tag framöver här, och jag HOPPAS att Rodney åker ut. Det står alltså mellan honom och Patrik, och även om Patrik kanske upplevs som "tråkig" så ser jag mkt hellre honom kvar än Rodney. Dryga skrälle.

TV:n - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0