Plan B

Ja, men gott nytt år, och allt det där nu då! Akta era fingrar och djurens öron när ni smäller av raketerna ikväll.

Jag kör plan B ikväll och åker till pappa och blir bjuden på middag. Jag tror det kan bli bra. Syrran ska dit med så jag ska hämta dem i stan sen. Jag mår lite halvmysko ska erkännas, men det har ju varit en sån vecka, så det hör väl säkert till. Drömde för övrigt mardrömmar inatt igen, fast den här gången handlade det om att mamma hade blivit inspärrad på nån psykavdelning eftersom hon hade försökt servera förgiftad mat till nån uteliggare. Fast det var ju inte mamma som hade lagat maten, så hon visste ju inte att den var förgiftad. Ja, skitskum dröm, och det var massa andra detaljer med som gav mig total magknip, men vem bryr sig om vad jag drömmer liksom?

Nåja. Jag ska ta och ladda mobilen nu. Det håller inte riktigt att fortsätta på den gamla betalningsplanen när 30-dagarsperioden tagit slut, för då kostar det nämligen 1,99kr/min att ringa till folk. Freeeeeaky.

Sen fryser jag med.

Men gott nytt år hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0