Bildbomb!

Ej att förväxlas med bil-bomb. För nån sån handlar inte det här inlägget om. Well, jag är nu tillbaka vid min stabila, fullt fungerande (peppar peppar!) stationära dator, och då var det så himla mkt smidigare både att få in bilderna och att snabbredigera dem. Så, here goes!

Typ jordens godaste kladdkaka med hallon som jag fika på Claras.

Det lixom vattnas i munnen bara jag tänker på den.. Ge mig!

 

 

Fårskalle, Anders Bagge eller Bocken Bruse?

Oavsett så har den fräsiga horn.

 

 


Varför stå nere bland fårskallarna när man kan klättra på räcket?

 

 


Eller varför stå på räcket när man kan stå i foderhäcken?

 

 


Söta Lilleman på väg in från hagen. Full fart!

 

 

Shepard, Lefty och Valle på väg in från hagen. Snyggingar!





Fina Boran verkar ha kryat på sig bra, peppar peppar.

 

 


Världens bästa Ninne :) <3

(Japp jag är paparazzi!)


Kommentarer
Postat av: Anna

diggar bocken ;)

2011-02-24 @ 22:15:43
URL: http://cocoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0