Lite bilder kanske?

Det var ju faktiskt inte det minsta smidigt. Att få in bilderna på datorn. Det blev till att ladda upp dem på Facebook genom mobilen, och sedan spara ner dem därifrån. Visst, det GÅR, men det är inte så smidigt. Nåja.

 

Here comes some photooooos.

 

This is Hairy Harry. Den fina haflingern som jag red ut på i förrgår. Mysgubbe!

 

PimPim ute i hagen :)
PimPim i stallet, redo för ridtur.
PimPim igen, för att visa att hon inte har ngt öga. Jag vet inte historien bakom hennes icke-öga (jag kommer åtminstone inte ihåg den), men jag ska ta reda på det och återkomma :)
Jag vet, jag har otroligt låg humor. Men när jag gick förbi denna teckning första gången så kollade jag bara lite snabbt.... och det såg allt annat än barnvänligt ut!
Av hänsyn till den stackars apan som egentligen inte menar nåt ont med sin "pose" (han håller ju bara i sin banan... ASGARV), så har jag valt att göra honom anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0