På bättre humör idag

Känner att jag kanske var lite väl gnällig inatt. Fast iofs, det jag störde mig då stör mig nu med, fast jag är ändå på bättre humör idag. Låg och halvslumrade imorse och vaknade upp med mina två söta små hårbollar liggandes i fotändan av sängen. Mys-skitar

 

Nu har jag ägnat de senaste 2 (?) timmarna åt att kolla på 17 Again, klart godkänd, min typ av fånig komedi. Och ja, jag får väl passa på att erkänna att Zac Efron inte är helt otrevlig att titta på... Suck. Fjortis-Erika, yay!

 

Nu står jag mellan ett par alternativ för hur dagen ska fortsätta fram till klockan 16:

1) Duscha (ska jag iofs göra i vilket fall, men i vilken ordning ska det göras?)

2) Kolla på första avsnittet av nya säsongen av Americas Next Top Model?

3) Kolla på något avsnitt av Glee, Private Practice, The Big Bang Theory eller Cougar Town?

4) Bränna en musikskiva till bilen med massa bra musik? (Om man ändå hade en bra ljudanläggning med så vore allt guld!)

 

Aja, den som lever får se.

Music, maestro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0