Men va TYST då!

Vissa människor, eller snarare vissa människors beteende, kan få mig att vilja kräkas.

Hur jävla svårt ska det vara att acceptera att alla människor är olika, och att det kanske finns en anledning till att man inte har kontakt? Att personkemi inte alltid funkar both-ways, så att säga? Att en utskällning med jämna mellanrum inte förbättrar oddsen till stadigare kontakt och bättre personkemi?

Herre-min-jävla-gud, om jag nu är så fruktansvärd att ha kontakt med, och man säger upp kontakten med mig med jämna mellanrum, varför i hela friden måste man då återkomma varannan månad och skälla på mig för att vi inte har kontakt?! Dags att byta telefonnummer kanske...

Om det inte vore för att jag börjar få känning av ont i halsen så hade jag morrat ännu lite högre, men nu orkar jag faktiskt inte mer... Sova säng istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0