Sova lite?

Det hade ju varit en bra sak om man hade haft förmågan att sova lite, med tanke på att jag ska upp o vara hundvakt om ett par timmar. Eller, förlåt, jag har ju fått påpekat för mig att "ett par" är två, inte som enligt min definition; "ett obestämt antal som är mindre än många". (Är jag inte definitionernas mästare, så säg.) Det är alltså inte om två timmar jag ska vara hundvakt, utan om... FAN, jag vill ju säga ett par! Men okej, vid 11-tiden ska jag vara hundvakt. Bättre så?

Jag sov en liten stund förut, men sen så vaknade jag, och efter det har det varit stört omöjligt att somna om, även fast jag är trött. Det lixom kryper i kroppen på mig så fort jag lägger mig ner. Om jag halvligger/sitter, stöttar upp mig på armen eller så, då blir det det helt plötsligt en annan sak, men så fort jag sen lägger mig ner och försöker somna, då är det som att det går rysningar längs hela ryggen och det är helt omöjligt att sova. Eller ens ligga, för den sakens skull. Så därför sitter jag här istället. Good shit. Klarade inte ens av att ligga o kolla på Greys.

Men ja, ett försök till kanske?
Och så en drake på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0