Ibland känner jag att jag är lite annorlunda

Jag vet, ibland slår det mig bara att jag kanske inte har alla hästar hemma.
Inte alla indianer i kanoten
Inte alla tomtar på loftet.
Inte alla får i fållan, så att säga.

Det kommer troligtvis inte som någon överraskning för de som känner mig. Vissa har drabbats av det mer, andra mindre.

Ikväll slog det mig igen.

För ärligt talat, hur många lyfter upp sina katter till dörrkarmen för att hjälpa den fånga (och döda/äta upp) en mal?

Just sayin'.

Mästerjägaren.

När han får assistans av matte.


Kommentarer
Postat av: Eva Sahlin

Ha ha ha.. hurru.. du har typ alla hästar hemma.

alla indianer i kanoten

alla tomtar på loftet....

och..alla får i fållan, samt att din hiss är helt längst upp! :)

Skulle heeeeelt klart kunna göra samma sak med Nellie!!!



Pussar å kramar från moster i Attmarby!! <3 Löv U!!

2011-06-11 @ 01:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0