Jag blåser bort...

Tittade ut genom fönstret imorse och tyckte att det verkade vara kanonfint väder. Det VAR kanonfint, men blåste rejält mycket. Åkte iväg, och ju längre jag åkte desto mer blåste det, och desto mörkare blev himlen. Suck suck suck. Tog inte allt för lång stund innan det börja regna. Så jävla typiskt. Det är ju nämligen så att... ni vet den där fantastiska (och skitiga) bilen som jag äger? I onsdags slutade vindrutetorkarna att fungera. Jag vet inte varför, det finns bara ingen effekt när man "drar i spaken". Det händer lixom ingenting. Åhh om saker bara kunde funka..

Jag hade ju även funderat på att åka in till stan och jaga drakar idag (hittade en karta och det visade sig finnas 45 drakar runtom i stan) men inspirationen lixom blåste bort. Bokstavligt talat. Vet inte riktigt vad jag ska göra istället heller, men det blir väl kanske film film film och lite tv-serier. Vet ju dock vad jag helst skulle vilja göra... hum hum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0