Det var nåt jag hade tänkt säga...

Men jag har glömt vad det var. Det har helt försvunnit i mitt huvud. Så därför får ni ta del av lite annan totalt meningslös "information".

Jag har ont i magen. Jag har så jääääävla ont i magen. Det finns ju ungefär 10 olika anledningar till varför, så det är bara att välja och vraka. Jag har ont i nacken, axlarna och ryggen (kul att DET börjar komma tillbaka med, tjohoo). Jag har ont i handlederna efter klösmöbelbyggandet (jag gjorde inte mkt, men det lilla jag gjorde var tillräckligt). Jag har påbörjat årets TREDJE förkylning. Jag har nyst typ 50 gånger idag känns det som. Immunförsvar - vad är det? Helt obefintligt. Öronen är ju också en historia för sig. Det kliar som FAN, trots "salvan" som jag har haft sedan långt tillbaka. Och fortfarande lock förstås. Revaxör funkar som vanligt inte. Nästa vecka, senast tisdag, ska jag åka till vårdcentralen och tvinga dem spola öronen på mig, så jag hör vad de säger på informationsträffen på onsdag. Yay me. Jag har även en aggresiv finne på hakan. Jag känner en viss norrlänning som finner nöje i att döda mina finnar, men denna gång slipper jag det iaf, den har hela helgen på sig att självdö. Moahahah!

Nämen kors då, där kom en elfte anledning till magknip. Hellweek is here!
Inte undra på att detta blev ett gnäll-inlägg då...! Tur att inte så många läser på nätterna.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0