Jag tävlar om leksaker!

Monstermalla har en tävling i sin blogg där man kan vinna en leksak/produkt till ett värde av max 500 kronor. (Produkterna kommer från e-leksaker.se) Nu har jag ju egentligen inte så stort behov av leksaker, men som många säkert vet så blir jag ju faktiskt moster snart...! :D Och det är lika bra att börja samla på sig leksaker redan nu så kan man ge bort mycket och ofta. Det låter väl bra Emma ;) Man vill ju vara en bra moster, lixom...! Den bloggande mostern som ger bort mycket leksaker. Tycker jag låter bra.

Så, wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Malla

good luck :D du kommer bli världens bästa moster :)

2011-03-01 @ 22:59:56
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0