Nämnde jag att jag är förkyld?

Jag är dock inte den enda som är det. Farbror gamm-pervo (hihi) är också förkyld. Jag vet dock inte vad som kom först, hönan eller ägget, så jag vet inte om vi smittat varandra eller om vi blivit smittade på varsitt håll. Hur som helst så ska vi vara gemensamt sjuka ikväll. Det tycker jag känns lagom ansträngande.

Ska snart göra mig redo och bege mig till timrå där jag möta upp ett 24 meter långt transportfordon, som snart därefter övergår till en SVART personbil (inte blå, emma!), som snart därefter övergår till... ja, vart vi nu hamnar nånstans.

Och imorn ska jag passa på att rensa skåpet på jobbet. Tror jag, i alla fall.


Jo förresten... Farbror gamm-pervo vet att han fått det namnet med all kärlek som man kan förknippa med ett elakt smeknamn. He knows I love him :) <3 Bara så ingen tror att jag går omkring och hittar på elaka smeknamn för att vara.. ja, elak. Sån är inte jag.

Kommentarer
Postat av: Joanna

En svart bil? Oh no no

2011-03-12 @ 16:55:29
Postat av: Erika

HAHAHAHA det tänkte jag inte ens på :-D men det var ju inte jag som körde :)

2011-03-12 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0