Butter-muttern och måndagen

Den här måndagen kommer, åtminstone hittills, inte vinna nåt pris för "monday of the year". Nu är jag ju dock ingen måndagshatare, jag är mer en onsdagshatare. Fast det är ju mest när jag jobbar. Som läget är nu så är alla dagar mer eller mindre likadana, så därför kan man välja att älska din nästa eller öhh.. äh, jag hittade ingen bra "liknelse" till att inte gilla dem. Äsch, jag har ingenting emot måndagar. CSN däremot, dem gillar jag inte. Inte just nu, åtminstone.

Annars är läget helt okej faktiskt. Och bättre blir det eftersom jag ska på bio ikväll, det ska bli trevligt. Sen finns det ju ännu mer roligt att se fram emot i veckan, typ på lördag..... :D Hästar hästar hästar i massor. Bara titta visserligen, men guuud så kul det ska bli.

Nu ska jag försöka klippa iordning låtarna från Evelin och Charlies dop, har äntligen fått ljudfilen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0