Det kommer nog bli så!

Emma kommenterade tidigare idag ett inlägg som jag skrev... igår? ...Där jag bland annat skrev om hur jag önskar mig en ny, bra kamera. Och som av en slump så har hon en "extra" kamera hemma som ska säljas...! Fatta hur awesome. Då kan jag köpa en kamera, begagnat, som jag vet är väl omhändertagen och jag kan dessutom passa på att få en liten fotokurs. Det är ju hur bra som helst. Lägg då dessutom till att jag får den för ett galet bra pris OCH kan "delbetala" den. För ekonomin som sjukskriven är ju som sagt kanske inte den bästa.

Ibland är det som att bitarna bara faller på plats... :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Do it.. DO IT NOW!!! ;P är ju ändå bara dumt om den ligger här och samlar damm liksom.

2011-11-15 @ 16:09:57
Postat av: Erika

Give it to me baby, uh-hu, uh-hu!

2011-11-15 @ 21:13:45
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0