Vilken tur jag hade...

Jag var ju kramsjuk. Eller, jag ÄR fortfarande kramsjuk. Men jag är ju en flicka med tur emellanåt, så jag fick mig ett gäng kramar när jag bytte tillbaka bil med Andreas för knappa timmen sedan. Passade på att umgås med, åkte med honom i traktorn medans han flyttade om lite gods, så det var ju trevligt. Nu har jag iaf fått tillbaka min lilla röda skruttibangbang och imorn ska den få sig en slurk bensin med.

Åhhhhhh sabla missfoster till katt! Åh herregud. Han brukar ibland (okej, ganska regelbundet) hoppa upp på min axel genom att, ja, hoppa upp mot ryggstödet på datorstolen. Nu fick han dock inte riktigt grepp om den översta delen av stolen, UTAN I MIN JÄKLA NACKE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Tur för honom att han är söt alltså...!

Skulle verkligen behöva tvätta med. Får kila ner imorn innan mötet och sno åt mig första bästa tvätttid. Hade ju bokat en tid i måndags, men den lyckades jag ju glömma bort. Smart tjej.

Och förresten, om någon mot förmodan registrerat att jag inte skrivit nåt vecka 6-inlägg den här veckan så har det nästan varit med flit. Alltså, det är flera veckor nu som ämnena varit... eller, det är väl inget fel på ämnena, men jag har inte fått nån direkt inspiration av dem bara. Men det är tydligen bara en person hittills som skrivit nåt på ämnet, så man kanske får ta o ställa upp ändå då... Haha. Som om det gjorde nån skillnad för någon :)

Oooooch nu när jag ändå håller på och byter ämne i varje stycke så kan jag ju även slänga in att jag saknar hästeriet sjukt mkt just nu. Ge mig en häst! Eller en häst att rida. Eller en häst att sköta om. Eller ett stall att pyssla i. Jag är inte den som är den.

Jo, jag vill även ha en kamera som jag kan fota hästerier med. Mobilkameran är bra på stillastående objekt, men knappast på de som rör sig. Denna bild var ett undantag, men å andra sidan har ju hästen på bilden "tappat" sina framben med.

Hej HOPP!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle du känna för det kan du få köpa min gamla systemkamera. Vet att du inte har fett ställt, men man kan alltid göra en avbetalningsplan.

2011-11-14 @ 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0