Det var ju tur att det gick över

Vaknade imorse med sån sinnessjuk magknip. Inte som jag-har-ätit-nåt-dåligt magknip, utan med mensvärk gånger 500. Så jäääävla ont. Blev helt yr i huvudet och kände mig svimfärdig och i samband me det så blev jag ju illamående med. Urk vilken morgon. Det kom några nissar hit som skulle göra nåt med elementen, och den ena påpekade till och med att jag såg lite vinglig och blek ut. Stabilt.

Jag var uppe kanske en halvtimme efter att de hade gått sen låg jag i sängen och jämrade mig ett tag. Jag kan ärligt talat säga att jag inte varit med om den här gradens ont i magen sen det var städdag nere hos han som inte vill nämnas i bloggen, vilket den gången slutade med att jag fick åka in på akuten. Så visst fanns väl tanken där imorse med... Men till slut somnade jag, trots magen, och när jag vaknade så var allt bra igen. Alltså, lättnaden över att vara smärtfri... Det går ju inte ens att beskriva.

Nu ska jag ta och förflytta min röv in till stan, jag ska lämna ljus åt moster och mamma, en lykta åt syster och mig själv ska sen lämna in på friskis för en sväng i gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0