God Jul!

Passar på att önska mina bloggläsare en riktigt god jul!
Nu ska jag mamma o syrran byta julklappar. Tycker nästan lite synd om mamma o pappa, första barn-lösa julen. Jag ska jobba, och syrran åker till Hoting till killen sin. Men men, det ska väl hända förr eller senare ändå antar jag, men ändå.

-------------------------------------

Fick ett "slag i magen" igår... Tänker inte skriva vad det är här, då jag tror att en del av dom berörda parterna läser här... Roligt är det inte. *Suckar*

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas inte jag slagit dig i magen! Ha en trevlig jul trots att du jobbar.. *kram* Kom ihåg, i morrn är det fest och du är välkommen om du har lust!! 18.45 tar vi stämpel på aveny.. sen är det dags att börja grunda..hehehe

2005-12-24 @ 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0