Apropå karlar

Jag har några tankar att lufta.

Så här är det. Jag är stammis på ett community som heter Porrigt. Jag trivs mkt bra, faktiskt. Man kan prata om allt mellan himmel och jord, men man landar oftast någonstans mitt emellan 5 och 7.
Men då måste jag fråga, bara för att det är ett community med porrig inrikning, ska man inte kunna prata "normalt" då?

Vad svarar man på samtal som inleds med följande fraser;
- Vill du se mig runka i cam?
- Hej, du var läcker. Vill du se mig spruta?
- Ska vi ha sex?
- Jag åker förbi Sundsvall i helgen, ska bo på det hotellet, ska vi ses?
- Jag är så kåt just nu.


Hopplöst

Sen tror man att man hittat ngn vettig att prata med.
- Hejhej, vilka fina bilder du har
- Jaså? Tack så väldigt mkt!
- Nöjet var mitt. :) Vad har du för dig då?
- Jadu, jag gör inte så mkt... slöar. Själv då?
- Runkar.


SUCK.

Okej, jag bad väl på sätt och vis om att få veta, men i min verklighet är det inget man bara säger rakt ut sådär, även fast det är just på Porrigt man håller till.


Porrigt - Här kan du prata om vad du vill med vem du vill.
Now available without manners.

Kommentarer
Postat av: Sara

herregud viken lång blogg! tur att du ser till att jag har nåt att göra på kvällarna (jobbar..inte, ja, du fattar) Självmord ÄR enbart en egoistisk handling, man tänker ju knappast på nära och kära när man står där med snaran runt halsen (eller hur man nu väljer att göra), utan man tänker på hur dåligt man mår och om man tror att allt blir bättre för att ta livet av sig.. då har man inte tänkt långt. En klyscha, men en sann sådan, tiden läker alla sår....

2005-11-10 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0