Dåtid, nutid och framtid

Dåtid.
Drömmer mig tillbaka till den underbara sommarveckan i mitten på augusti, när jag hade min "söder-turné". Utan tvekan det underbaraste i år. Ett gäng underbara dagar med Christian. Fina Christian. Ett dygn med Robbie. Fantastiska Robbie. Två underbara människor, dom bästa vännerna man kan önska sig. Ställer upp i vått och tort. Underbara helt enkelt. Fick jag en önskan i uppfyllelse så vore det att vi alla tre fanns samlade i en stad, så jag kunde träffa er när helst jag vill.

Nutid.
Allting snurrar. Dock mindre nu än i början av veckan, men ja, det snurrar fortfarande. Jag har lågt blodtryck, jomenvisst. Så i början av veckan, när jag dessutom hade feber, svimmade jag lite då och då. Det kan man ju tycka låta spännande, men NEJ, det är inte roligt. Det har varit en jävla helvetesvecka det här kan jag meddela. Feber, yrsel, svimma.
Det finns några saker i mina tankar dagligen och ofta nu för tiden.
  • Christian (jämt och ständigt)
  • Robbie (Han är ju Robbie. Kommentarer överflödiga)
  • Intagningen. Jag vill komma in på skolan!
  • Lägenheten på Tallhöjden. Det finns ingen mer perfekt lägenhet för mig! Stor etta, möblerad, billig hyra, goda grannar.... :)
  • Kroppen. Det börjar nu. Nu jävlar. Ni ska få se....
  • Musiken. Jag tänker det mesta i melodier nu för tiden, kanske är dags att börja minnas vad man kommer på?
Framtid.
Jag vill härifrån. Jag vill flytta. Det är så mkt som drar ner mig här, jag vill inte vara kvar. Jag vill prova på nya saker, jag vill träffa nya människor. Jag vill visa att jag kan, jag är inte värdelös. Jag klarar det - ni ska allt få se...

________________________________

Men först ska jag träffa min kurator och prata om varför jag grinade två timmar i sträck i onsdags. Jag kan lova att jag börja tjuta idag igen. Jag HATAR att grina inför andra. Men, det kanske är lika bra att släppa ut det. Och hon lär ju om inte annat ha sett folk grina förut.

Urk, nu snurrar världen igen... Dags att lägga mig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0