Det var väl som själva fan....

Jag är yr igen. Lågt blodtryck säger läkaren. Tack så mkt, inget att göra åt alltså. Hela världen snurrar. Det är som att gå runt och vara ständigt packad, fast inte roligt packad, utan som framåt småtimmarna när man börjar nyktra till lite, och illamåendet kommer krypande. USCH!

Jag tog på mig att jobba julafton iaf. Och nyårsdagen. Kan behövas lite extra tillskott i fickan, speciellt eftersom jag är sjuk nu. Igen. Åhhh, jag är kräkless på det här..

Fick filmer idag, av Christian. Underbara människa. Jag tycker om dig, vet du det? Och det är väl som själva fan att du bor på andra sidan jordklotet (ja, men nästan. Skåne ÄR långt bort).

Ikväll får jag nog prata med Robbie igen iaf. Känns bra! Måste lufta mina glädjetankar om lägenheten, MIN lägenhet! Eller ja, min andrahandslägenhet, haha :) Jag frågade han som hyr den nu iaf, och det är okej att ha djur där (man vet aldrig) och så länge det är okej med NKBo så får jag även byta handtagen på skåpluckorna i köket (jag har inte ens flyttat in än, och jag håller reda på att ändra om där. Bra Erika, väldigt bra).

För övrigt funderar jag på att åka till övik på lördag. Om jag mår bra, och om jag inte måste hoppa in och ha beredskap. Får väl se vad som händer, men jag längtar upp. Och om nu pappa kan fixa fribiljetter så grinar jag ju inte. Undrar om jag kan hitta ngn som vill följa med.. Skulle vara skönt med bidrag till bensinpengar, fast å andra sidan har jag inte så mkt emot att åka ensam heller. Det är en skön sträcka att köra, rensa huvudet lite.

Aja, den som lever får se. Nu ska jag lägga mig i sängen igen, se om världen vill snurra lite långsammare. Adjöken

Kommentarer
Postat av: Therese

Tja bruden!
Synd om dej som är sjuk igen :(
Vet du hur glad jag är att jag fick semester julafton???!!! Skiiiit glad :) Tack gumman tack!
Nästan så man skulle kunna pusssa på re... (men jag hoppar över det)
Krya på re!!!

2005-11-30 @ 19:13:40
Postat av: Sara

tycker det var ett tag sen jag fick vara med i bloggen nu...... *grrrr*

2005-12-01 @ 14:58:16
Postat av: sara

Jag tycker det är länge sen jag blev nämnd i din blogg nu erika.. *hosthost*

2005-12-01 @ 16:03:22
Postat av: sara

undrar om du fattar min vink nudå....

2005-12-01 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0