Erikas blogg (internhumor?)

Idag hittade jag en journal i medicinarkivets återbesöklåda. Då blev jag glad. Då sa jag det till Sara, som också var i medicinarkivet. Då blev Sara också glad.
Sedan hittade jag en journal till, som stog där den skulle. Då blev jag och Sara glada en gång till.

Sara hälsar att fler borde kommentera mina bloggar, annars ska hon slå er. (Ni som läser utana tt kommentera alltså)


(Men sluta inte läs för gud skull! Det är ju bara sara? Hur stor fara kan hon utgöra?)

Sara
[Sara - Vår prälle på Drakbåtsfestivalen -05]
För att Sara ska slippa massiva karl-attacker väljer jag att inte förbättra bildkvaliteten.
(Antingen det, eller så var bilden redan muppig när jag kopierade den och jag var för okunnig för att fixa det. Trist, men sånt är livet)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas att jag har sån tur att jag kan hitta en journal på rätt plats idag. För jag tycker det är roligt att vara glad en stund varje dag. Och du, den där bilden visar kanske inte min farligaste sida, men skenet bedrar... grrrrrr

2005-11-17 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0