A new day

Jag bloggar som aldrig förr känner jag. Inte för att jag direkt skriver ngt intressant - det gör jag inte, men ändå. Skriver så det ryker om tangentbordet. Eller nåt.

Dags att dra sig mot arbetet igen nu då. Dag två. Just nu har jag egentligen bara nedräkning till löning, högskoleprovet och jönköping. Längtar på sätt o vis till alla tre, även proven. Det ska nästan bli kul.
Men jag lovar - det där kommer jag ta tillbaka när jag väl sitter där.

Ikväll är det drabbning iaf, Modo - Timrå. Önskar jag kunde vara där alltså! Men att åka till övik kostar pengar, pengar som jag har bestämt mig för att lägga på annat. Jönköping bland annat, och en julklapp till en viss 'special someone'.. :)
Däremot kommer jag sitta klistrad framför radion. Men men, nu är det tid att bege sig till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0