Nya tider

Dags för en ny blogg, igen. Jag provar mig runt.
Det här blir nog den tredje i ordningen tror jag. Först ut var nåt på bloggi eller vad det hette, men det verkar ha kraschat helt och hållet. Går inte att komma åt iaf. Sen blev det "My space" på msn/hotmail eller vad man ska kalla det. Inte heller någon höjdar-variant.
Tredje gången gillt heter det väl, så jag satsar väl på den här då. Kan bli intressant. Eller så blir det inte det. Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här, men det märker vi.

Oavsett hur det blir med bloggen så är det mkt i huvudet på mig just nu. Högskoleprov först och främst, 29/10. Det är bara två veckor dit! Nervöst... Sedan, bara några dagar efteråt, urvalsprov i Engelska A i Jönköping. Åker ner på torsdagen, sover troligtvis hos Robbie, gör provet på fredagen, tar eventuellt en fika med en internetkompis (det beror lite på om jag ska sova hos Robbie dne natten eller om jag ska bo på hotell), och sedan bliri det troligtvis hemfärd nångång på lördagen.
Efter det känns det som att tiden bara är en transportsträcka tills det att Christian kommer hit. Datum är inte bestämt än, men jag kan inte komma på någonting jag längtar mer till just nu. Jag tror inte att någon, inte ens jag egentligen, förstår hur otroligt mkt han betyder, och hur väldigt mkt jag längtar tills han kommer hit. Det är helt sanslöst.
Ja, jag längtar iaf. Massvis.

Ikväll då?
Funderar på kinamat, det var längesedan, och det är jättegott. Sagan om Ringen ikväll på tv med, gillar den filmen. Eller dom filmerna, om man nu ska vara sån.

Jaja, man kanske skulle få tummen ur och göra ngt vettigt.
Den som lever får se.


__________________

http://aliva.webb.se

Kommentarer
Postat av: Christian

Vilken dagbok! Och man är omnämnd ett par gånger me, stolt som en tupp.. :)

Du är bäst iaf sötis och fortsätt skriva här så man vet vad som händer i ditt liv.. :)

2005-10-15 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0