Jag ska också skaffa barn.....vagn.

Är det gratis att åka buss om man har barnvagn? Hittills har jag inte sett en enda person med barnvagn som betalat för sin resa. Faktiskt!
Hemma brukar bussen stå stilla tills att personen betalat sin resa, men här sätter sig personen ner och bussen åker vidare. Och dom kliver av, fortfarande obetalda. No problems at all! Gratis är gott, absolut! Så om jag lägger mina pengar på en barnvagn, lägger i en liten skrik-docka eller nåt, åker jag gratis buss då? Värt ett försök? Njaaa, känns inte riktigt som min grej. Men ändå, ni förstår hur jag menar. (Hoppas jag iaf)

Kommentarer
Postat av: Ämma

Hehehe.. försöka kan man ju, om man vill köpa en barnvagn som kostar typ 3000-7000 (ja dom kostar fan så) för att tjäna in den där 20:an (eller vad det kostar) ;D

2006-04-04 @ 16:14:35
Postat av: Emma

Kan tipa om blocket.se dom har billiga barnvagnar! Många som gör så i stockholm, många A-lagare, men dom har inte ens en docka i vagnen! Värt att prova helt klart!

2006-04-04 @ 16:41:02
Postat av: Anonym

ja, det är gratis att åka buss med barnvagn, i alla fall här.

2006-04-04 @ 20:09:42
Postat av: Erika

Hmm, du anonyme, vart är här då?

2006-04-04 @ 20:33:57
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0