Nyhetstorka.

Har varit väldigt inaktiv med bloggandet på slutet. Vet inte riktigt vad det beror på, men för att göra det enkelt så har jag väl inte haft ngt av intresse att skriva.
Sundsvall var bra, Diana är bäst. Färjestad vann guld (tyvärr) och Modo har hittills två nya nyvärvärv - Adam Andersson och Per-Åge Skröder. Jag klagar inte. Katterna är galna och jag knaprar piller som aldrig förr. Sjukskriven, för er som inte vet. Depression, javisst, så är det. Kollar alldeles för mkt på tv, och sover hur mkt som helst. Sitter konstant med datorn, pratar i telefon med jämna mellanrum, umgås inte så ofta med folk, och äter inte som jag borde. Ain't life beautiful? Den senaste låten i mitt huvud: The soggy bottom boys - I am a man of constant sorrow (från filmen Oh brother, where art thou, som för övrigt är väldigt bra. Se den.)
Och för er som undrar vad mer som spelas hos mig just nu; here you go.

  • Soggy bottom boys - I am man of constant sorrows
  • Sugarbabes - Ugly
  • Bob Sinclar - Love Generation
  • Marie Serneholt - That's the way my heart goes
  • Robyn - Crash and burn girl
  • Michael Buble - Home
  • Black Eyed Peas - My humps
  • Bon Jovi - You give love a bad name
  • Blondie - One way or another
  • Lars Winnerbäck - Tanken som räknas
  • Lars Winnerbäck - Där elden falnar (men fortfarande glöder)
  • Lars Winnerbäck - Stockholms kyss
  • Lars Winnerbäck - Ingen soldat
  • Hardcore Superstar - Someone special
  • Foggy - Your eyes
  • Guns 'N Roses - Paradise City
Mja, det är inte allt förstås. Men bara så du får en liten inblick.

Skål och välkommen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Intressant lista ... Fast jag saknar Deep Purple där ;-)

2006-04-23 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0