En timme senare...

Sketna jävla manpowerarslen. Här trodde man att man hade tur som hade fått ett jobb, men det hade fanimej varit lika bra att ha sluppit skiten.

För en timme sedan skrev jag och berättade om att min handledare på manpower hade ringt. Han ringde precis igen.

"vi har dessvärre inte hittat ngt uppdrag för dig till nästa vecka, så vi får tyvärr avsluta samarbetet med dig här."

Men jag måste hålla mig tillgänglig i två veckor utifall, ändå, för att få "lönen" för när jag inte är aktiv.



1,5 veckas anställning, måste vara nån slags rekord...

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä fy fan va ruttet.

2006-08-25 @ 16:54:35
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: joanna

verkar konstigt..du lär ju inte vara den enda som har lågt blodtryck direkt.och du sköter ju ditt jobb i övrigt..dåligt

2006-08-25 @ 17:52:13
Postat av: jonas

Ush ja det är ju det som är så tråkigt med bemanningsföretag :(
hoppas du får nytt jobb snart!

2006-08-26 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0