To do list

Hämtar inspiration från Hayes och gör en liten lista över vad som ska göras innan tisdag, både nytta och nöje.

Måste:
  • Diska
  • Dammsuga
  • Skura
  • Grovrengöra kattlådan
  • Tvätta
  • Städa badrummet
Vill:
  • Träffa David
  • Rida
  • Sitta utanför Huskvarna Folkets Park och lyssna på Lasse Winnerbäck.

-----------------------------

Ja, man kan säga att jag har det jag gör. Men imorgon har jag all tid i världen, för då ska David fira sin bror som fyller 30. Så det ordnar sig nog. Jag har ju ändå några dagar på mig.

Varför just före tisdag kanske du undrar? Jo, för då åker jag hem till Sundsvall i en vecka, och då ska David bo här och ta hand om mina katter. Är han inte underbar så säg...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0