Årets...

Bostad
Min alldeles egna lägenhet på Huluäng!

Inköp
Kissarna!

Resa
Resorna hem till Sundsvall. Lite för få dock!

TV-serie
Greys Anatomy såklart... :-P

Möte
Den dagen jag träffade David så log änglarna... :-)

Fest
Mammas 50-årsfest som jag och syrran planerade. Grymt

Jobbigaste
Våren med allt vad den innebar

Roligaste
Att träffa och lära känna David. Och att vi fortfarande är tillsammans! *lycklig*

Besök
När mina älskade norrlänningar kom till småland på besök :-)

Chock
Att man kunde må så rysligt dåligt som jag gjorde i våras

Husdjur

Katterna såklart :-D

Klädesplagg
Jackan jag köpte på Intersport för någon månad sedan

Möbel
TV-bänken som jag fick av Robban när jag flyttade hit till Hula-Hulu :-)

Nya bekantskaper
Alla Davids vänner som jag träffat

Maträtt
Den hysteriskt goda soppan som Davids mamma lagat

Dessert
Chokladpudding. Hur har jag missat det förut? Mums.

Miss
Ekonomin

Hälsoproblem
Handlederna, magen, ryggen, axlarna.. Hallelulja

Oförändrade last

Coca Cola. Fast jag har faktiskt minskat lite!

Nya upplevelse
Att fira jul på annan ort, ifrån familjen.

Längsta någonsin
Har aldrig varit sjukskriven så länge som i år

Godis
Choklad. Såå gott. Nobless mjölkchoklad. Smaskens.

Kock
David! Han gör otroligt god köttfärssås, och laxen han gör i ugnen är inte av denna värld... :-D

Film på bio
Dejavú

Fylla
Har ju inte haft nån riktig fylla i år! Värt att nämnas

Slut
Jag har slutat svära!

Avrättning
Saddam...

Hockeymatch(er)
HV71 - Modo, både när Joanna och Mange var här (när modo förlorade) och när det bara var jag och David (och Modo vann, hihi)

Uppryckning

Jag har börjat träna igen!

Nya nöje
Soduku. Det var faktiskt roligare än jag trodde!

Mörkaste
Min lägenhet utan lampor, haha! :-D

Minst stressade
David. Tar allting med ro, och har inte bråttom förrän sista sekunden

Mest stressade
JAG! Stressar en timme i förväg för att jag vet att David inte stressar... haha!

Mest saknade
Familjen på jul... =/

Julkalender
http://www.oioioi.se
Alltid lika grym!

Favoritblogg

Tjuvlyssnat

Lista
Inte denna iaf ;-) Svårt att komma på "frågor" själv... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0