Filmtajm

DupreeHow toHar sett film ikväll. You, me and Dupree. Jag trodde nog att den skulle vara bättre. Inte att den var dålig, för det tycker jag nog inte, men jag hade föreställt mig att den skulle vara bättre. Men, hur som helst sevärd, tycker jag. Sedan kan jag ju erkänna att en av mina favoritskådespelerskor är med i den, så då måste man ju lixom se den... :-) Kate Hudson och Reese Witherspoon, det är något speciellt med dom som jag gillar. Tex Hudson i "How to loose a guy in 10 days" eller Witherspoon i "Sweet home Alabama". Det är filmer jag kan se måååånga gånger.



Och förresten, hur snygg är inte Kate Hudson i den där gula klänningen hon har i "How to..."?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också sett you me.. den har faktiskt inte så jättebra. Hejdå

2006-12-16 @ 00:35:40
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Kamilla

Det är den klänningen som har en sådan där "ryggurringning" va? Otroligt sexigt isf.

2006-12-16 @ 22:47:41
Postat av: Erika

Kamilla: Ja, precis, den går typ neråt svanken nästan. Så sjuuuukt snyggt

2006-12-17 @ 09:29:56
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: joanna

hehe älskar också de där 2 blondinerna

2006-12-17 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0