Greys Anatomy

Greys AnatomyÅh va denna serie är fantastisk! Har just börjat kolla på säsong 3 (dra dina egna slutsatser hur det går till) och det är så underbart! Jag pendlar mellan att tjuta av skratt till att fälla en eller annan tår.

Åh, det enda som saknas är någon att diskutera serien med. Du vet, när hon blev tillsammans med honom, eller är hon gravid och vem är då pappan, eller hur ska det gå för dom? Jag kan ju inte sitta här och avslöja hur det går när jag troligtvis är den enda som sett det.... :-)

Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska kolla på avsnitt 5 eller om jag ska kolla på Insider som handlar om grannbråk. Det är ju alltid spännande med lite "real-life-intriger" från svenssons runt om i landet.

Nej, jag skämtar inte, det här är världens bästa tv-serie, jag har nog aldrig varit så såld förut! Det är spännande, det är roligt, det är sorgligt, och alla dessa intriger sen! Oooojojoj, inte undra på att jag är fast. Att det sen är en sjukhusserie gör ju bara saken bättre... Me like!



Och apropå sjukhus så vill jag bara önska Martina lycka till, som just nu ligger på Ryhov med ont i magen. Håller magontet i sig så blir hon och Robban (som f.ö. är sjukskriven) troligtvis föräldrar imorn eller kanske dagen därpå, men annars är det ändå bara 2 veckor kvar. Spännande! Då får dom (och jag! Herregud, jag är oxå nyfiken) reda på om det är en tös eller en grabb. Hur som helst, önskar er lycka till, både med utpressningen (haha!) och med livet som förälder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillade inte det förut men nu har ja också blivit frälst..dock ser jag bara det den lagliga vägen än så länge;)

2006-12-07 @ 22:21:44
Postat av: joanna

det var jag

2006-12-07 @ 22:23:20
Postat av: Erika

Vem har sagt att jag ser olagligt? Alla får dra sina egna slutsatser, hihi! =))

2006-12-07 @ 22:37:15
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Emma

Grås är grymt!

2006-12-08 @ 07:43:34
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: emma

Min undran är bara: är det meningen att alla ska se retarded ut på bilden? eller är det bara min dator som förvränger deras ansikten ;P

2006-12-10 @ 00:00:31
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0