Nyårslista!

Stolen from Hayes.



Vilken svordom använder du mest?
Svär faktiskt inte så mkt längre! Dutti Erika! Men när jag svär så säger jag nog... "Men va faaaaan"


Äger du en iPod?

Njet


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har ingen tid att passa de flesta mornar, så oftast ställer jag ingen klocka alls. Vaknar dock mellan 9-10 i normala fall


Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, näver bäver. Fast ibland på mornarna.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta den :-)


Vilken var den senaste filmen du såg?
Kollar på "13 going on 30" just nu


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle betala tillbaka alla mina skulder, sedan skulle jag göra nåt fint för David.. :-)


Har någon någonsin kallat dig lat?
Oh ja... :-)


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Ja, ibland


Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Äger ingen cd-spelare


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Båda! Nu vart jag sugen på O'boy med.. *hämtar*


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja


När var senast någon stötte på dig?
Hmm.. 1-2 månader sedan eller nåt sånt. Minns inte


Vad åt du till middag?
Davids mammas hysteriskt goda kräftsoppa... :-)


Använder du huvtröjor?
Det skulle jag nog göra om jag ägde någon :-)


Kan du vissla?
Javisst kan jag det


Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det har jag nog inte tror jag


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Osch! Twister är grym, och så finns det nån annan som jag inte vet vad den heter.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut! Skulle vara intressant att veta vad dom säger (även fast man nog egentligen mår bättre av att inte
veta)


Vilket riktnummer befinner du dig i?
036


Tittade du på tecknat när du var liten?
Såklart :-D


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej jag tror inte det. Men det beror väl lite på situationen med tror jag :-)


Vilken film kan du alla replikerna till?
Det våras för sheriffen och En värsting till syster-filmerna. Och Men in tights!


Äger du några bandT-shirts?
Har ett Lars Winnerbäck-linne om det räknas?


När flög du senast?
När vi åkte hem från Cypern... -02 eller -03? Minns inte riktigt när det var


Läser du för skojs skull?
Yes


Pratar du några andra språk?
Engelska och tyska. Fast bara pyttelite tyska.


Har du gråtit offentligt?
Haha ja många gånger.. :-)


Har du en stationär dator eller en laptop?
En lappis


Vilka gör du, önskningar eller planer?
Fler önskningar än planer tror jag, men hade jag haft möjlighet att genomföra allt jag drömde om så skulle jag definitvt göra fler planer!


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jovars


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nepp


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej det är väl inte hela världen


Kan du kasta macka?
Jomenvisst


Har du någonsin varit på Jamaica?
Njet


Vad har du med dig in på bion?
Läsk, sen varierar det mellan smågodis, popcorn eller sånna varma chips


Vem är din favoritlärare?
Ulla-Britt från lågstadiet!!!


Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Nej, för jag är upptagen nu ändå ;-P


Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Det är ju inte tatueringarna som gör människan, men föör mkt tatueringar är ju inte jättesnyggt direkt


Gillar du att flyga flygplan?
Gillar vet jag vet inte, men jag är inte rädd för det iaf.


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ett måste? Okej, då måste det nog bli humor då. För man måste kunna skratta tillsammans.


Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Nej, för alla jag blivit attraherade av har varit attraktiva i mina ögon.


När sov du senast på golvet?
På golvet? Hmm... Det har jag nog inte gjort på väldigt länge. Nåt sundsvallsbesök antar jag.


Vilken är din favoritdrink?
Sex on the beach eller Vanilla Sky eller nåt... :-)


Gillar du din boendesituation?
Mja, den är väl okej. Inte direkt nöjd med inredningen, men har man inte pengar så är det svårt att ändra på det.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Så många som möjligt, men är det akut så fixar jag det med få timmar med. Fast bara nån enstaka natt.


Äter du frukost dagligen?
Haha nej, bara dom dagarna jag är hos David.. :-)


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Haha nej


Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Just nu har jag inga lektioner, men jag pratade nog inte mkt på den gamla goda tiden heller vad jag vet.


Vilken är din favoritfrukt?
Banan :-)


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Haha nää


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mnja, beror på vad det handlar om. Men ja, jag är nog rätt petig tror jag.


Tror du på liv på andra planeter?
Nja, jag vet inte.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hmm... Näe, kommer inte ihåg.


Tror du att Gud är man eller kvinna?
Ingenting och bådeoch?


Vad var det sista du åt?
Dricker lite oboy nu om det räknas. Annars var det mackor hos David imorse


Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är nog lite detsamma, men jag har nog lättare att få kontakt med killar tror jag, underligt nog.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte, har aldrig frågat :-)


Gillar du senap?
Nej fy


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ingenting. Jag tjurar på och tycker synd om mig själv. Hoho :-)


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej det tror jag inte.


Sover du på sida, mage eller rygg?
På mage och på sidan


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, ingen aning.


Har du någonsin köpt något från eBay?
Nepp


Tycker du om att krama folk?
Ja, speciellt David, hihi :-)


Skulle du säga att du är trendig?
Inte på en fläck


Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag är lixom inte intresserad av att dejta någon just nu, så det skulle alltså bli ett nej oavsett vem som frågade.


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha ingen tror jag väl :-)


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Usch. Har aldrig orkat mig igenom en hel film.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA! Jag blir dö-tjurig.


Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ehh... Det är säkert ett helt gäng, men nu kommer jag inte på en enda. :-S


Tycker du att du är attraktiv?
Njet! Fast på vissa kort kan man ju se hyfsad ut


Vad är du allergisk mot?
Ingenting tror jag.


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Jag vet inte. Alla får ju som sagt göra på sitt eget vis, men det är inget för mig...


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, kött är ju sååå gott!


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Haha, Erik kanske? ;-P


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe. längsta listan i år :)

2006-12-31 @ 15:07:51
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: joanna

gott nytt år

2006-12-31 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0