Vilken "sjuk" vecka!

Frikortet på sjukvård kommer att användas flitigt denna veckan. Dubbelt upp imorgon. Jag har äntligen fått tummen ur och ringt till vårdcentralen ang mina handleder. Jag fick tid direkt imorgonbitti, kl 09:00. Ska bli intressant att höra om dom kommer fram till något. Det tror jag väl iofs inte, men man kan ju hoppas. Jag är less på att ha ont i mina handleder nu....!
Anyway. 13:30 samma dag blir det sjukgymnastik. Inget nytt där. På onsdag ska jag träffa psykologen, och få svaret från mitt personlighets-/begåvningstest. Ska bli spännande! Sedan på torsdag så är det återigen dags för en träff med kuratorn. Kan nog vara bra tror jag.

Och apropå sjuk så ska jag till ams på fredag med. (Haha, snygg koppling där). Ska lämna in papper, sånna där tjänstgöringsintyg. Har ringt runt till gamla arbetsgivare och bett dom skicka papper, så nu är det bara hoppas att dom kommer fram i tid...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0