Äntligen sällskap!

Idag var första dagen sen... (Ja, jag minns ärligt talat inte när) som jag haft sällskap, ngn att umgås med! UNDERBART!
Joakim, en kille jag pratat med på internet ett tag. Jobbar som säljare, och idag skulle han vara i Taberg/Norrahammar, så han tittade förbi här en sväng. En sväng, som till slut blev nästan 5 timmar. Vad gjorde vi då? Ja, det kan man fråga sig.. Vi gjorde inte så mkt, kollade på OS, kollade lite kort på nån film som inte var nåt vidare, och så fixade han ett nytt, bättre virusprogram till min lilla Amilo. Fixade även med lite annat med datorn, så nu har jag lite nytt att pyssla med.. :)



Jockedator
Joakim donar med datorn


Joakim
Mr. Serious?



Var väldigt trevligt iaf, vi kom väldigt bra överens! Skönt att ha ännu en person man kan umgås med här i stan.

Nu ska jag poppa popcorn! Smarrigt värre!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0