Arbetsintervju idag.

Kontakt 1
I tisdags ringde en kille från hemglass och väckte mig. Telefonintervju, jag tyckte det gick skit.

Kontakt 2
Onsdag eftermiddag, ca 16.00 ringer samma kille och undrar om jag kan komma på intervju med kort varsel. Absolut.

Kontakt 3
Arbetsintervju idag kl 10.30. Jag tyckte det gick skit. Han frågade bland annat; "Varför tycker du att vi ska anställa just dig?" Jaha, jag hasplade väl ur mig nåt postivit typ att jag är så glad och positiv och trevlig (haha, den var bra! *fniss*) och att jag väl har rätt lätt för att prata med folk. "Jaha, men tror du inte att alla som söker ett sånt här jobb är glada trevliga och har lätt för att ta folk?" Ehh jooooo. "Vad är det då som gör dig speciell, varför ska vi välja DIG?" Och jag säger nåt så smart som: Näe, det finns nog ingen riktigt bra anledning för att ni skulle göra det.
Grattis Erika

MEN

Kontakt 4
Han ringde upp för bara en timme sedan, och frågade om jag hade möjlighet att åka med på ett arbetspass på onsdag, obetalt, för att se hur jobbet verkligen funkar.

Jaja, vi får väl se vad som händer.



Vill att Henke ska bli frisk nu.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0